Vakmanschap, passie en servicegerichtheid staan aan de basis van een professioneel supportteam.
Connectic en de cloud zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Cloudoplossingen vormen meer en meer de basis voor een snelle, effectieve, kostenbesparende en gedegen bedrijfsvoering binnen organisaties. Ondanks deze ontwikkelingen en de cloud die Connectic voor support en remote support kan inzetten, zijn voor specifieke diensten mensen nodig. Zeker voor een dienst als ´support´!
Hoewel Connectic in staat is de meeste zaken direct, op afstand, op te lossen, vergen bepaalde oplossingen de fysieke aanwezigheid van professionals. Connectic investeert volop in professionele vakmensen. Zij staan u telefonisch te woord, komen bij u langs, begeleiden de migratietrajecten en installeren of repareren ICT- en telecomapparatuur.
Het supportteam van Connectic reageert snel en streeft er altijd naar direct een oplossing aan te dragen. Support legt samen met de klant een Service Level Agreement (SLA) vast. Hierin staan ook de tijdframes (service windows) waarbinnen Support dient te reageren. Een SLA maakt dat afspraken en de kwaliteit van de dienstverlening 100% zijn gewaarborgd.